Címkék

ez van (130) vasarnap (105) szombat (97) meglepőés/vagymulatságos (89) hetfo (85) kedd (85) pentek (76) szerda (75) ennyi (67) szeretem (67) csutortok (66) egyetem (56) jókedv (48) este (45) húdeutálomamikor (43) nesze (39) felvetéseim (31) vicc (31) tanulnok (29) fiúk (28) hétvége (27) menőség (27) tanulnikellene (27) munka (24) nem jó (23) boldogság (21) én (21) ajánlás (19) bp (19) szeretném (16) miskolc (15) itthon (14) utazas (14) fura (13) hajnal (13) szinház (13) koli (11) szerintem (11) ünnep (11) zh (10) alvás (8) film (8) tetszik (8) vizsga (8) aludnikellene (7) betegen (7) emlékek (7) fáradt (7) kaja (7) portugál (7) töpreng (7) álmos (7) muzsika (6) hostel (5) könyvtárban (5) most (5) semleges (5) story (5) tél (5) barcelona (4) caye (4) dokk (4) egyszervoltholnemvolt (4) jóság (4) madrid (4) reggel (4) santiago (4) születésnap (4) SH (3) bme (3) cordoba (3) cseresznyeu. (3) indymedia (3) kép (3) kételyek (3) off (3) sikerélmények (3) suli (3) zene (3) álmosság (3) álom (3) éldegélek (3) írok (3) BN (2) aj (2) ajánlommagam (2) cajga (2) csak mondom (2) család (2) diploma (2) duna (2) hik (2) ideges vagyok (2) keserédes (2) kocka (2) koligt (2) kórház (2) könyv (2) lelkes (2) mentorhalo (2) merténkirályvagyok (2) neszenekeddemokrácia (2) nyár (2) olvasni (2) plágium (2) szakdolgozat (2) szomorú (2) utálom (2) várom (2) éjjel (2) bbgaleria (1) bullshit (1) elvagyok (1) felnövök? (1) fony (1) fáj (1) galamb (1) granada (1) gólyavagyokén (1) háziállatok (1) hőség (1) időjárás (1) internet (1) kaktusz (1) kávé (1) köszönöm (1) lakni (1) légyszi (1) masszázs (1) mesehabbal (1) mulatás (1) mélabús (1) művészet (1) nanemár (1) negro (1) paff (1) pihenés (1) politika (1) pénz (1) toledo (1) tv (1) zongora (1) államvizsga (1) ősz (1)

2009. május 30., szombat

_ _ _ _ _ _

aki nem igazán értette az előző bejegyzésemet annak agytágításként, illetve a post továbbgondolásaként:
van egy nyelv, amin nem beszélek, aminek a nyelvtanát egyszer oda-vissza megtanultam, amiről fordítottam 2 féléven keresztül és amilyenen filmet is néztem már (és értettem is), ja meg amilyenen beszélek
hopsz, ellentmondás
mind1, a lényeg h igazándiból nem, de mégis tudok valamennyire ezen a nyelven
ezt a nyelvet nem beszélik sokan, mondhatni kevesen
úgyh akik beszélik (sőt anyanyelvüknek mondhatják) ezt a nyelvet, azok szeretik azokat, akik tanulják azt
tehát többek között engem is
ezért kitalálnak ezeknek a fanatikus iberromanistáknak (mint én is) mindenféle nyári egyetemeket, nyelvi kurzusokat, teletűzdelve kirándulásokkal, hogy még jobban megszeressék ezt a nyelvet, velük együtt, náluk
és még pénzt is adnak a jóléthez
szóval egy ilyen ösztöndíjat nyertem meg én is (amiről kedd reggel értesítettek egy bájos e-mail formájában)
szerda éjjel már volt jegyem madridig és péntek reggel megvettem santiago de composteláig a második agad repjegyemet is
úgyhogy utazom, nagyon úgy fest
még egy kis apróság és minden rendben lesz

1 hónap múlva már ott leszek
külön öröm, h van kint egy "csoptársam" (aki valójában nem az, csak úgy csinál mintha, de végülis mégcsak úgy sem csinál, de mégis), aki szinte jobban örül annak h megkaptam az ösztöndíjat és hogy megyek, mint én magam
ki látott már ilyet..

mindennek a sok mindennek mi a kövekezménye? hogy nem igazán köt le egyik vizsgám sem, pedig le kellene h kössenek

nos ez tehát a tényállás
és még meg sem említettem, hogy 1 héten belül 4szer voltam színházba..ó jaj, de unalmas az életem...!

csók a családnak

ui:utánasvisszaolvasvanagyonszépmagyarbejegyzéslettezamai

Nincsenek megjegyzések: