Címkék

ez van (130) vasarnap (105) szombat (97) meglepőés/vagymulatságos (89) hetfo (85) kedd (85) pentek (76) szerda (75) ennyi (67) szeretem (67) csutortok (66) egyetem (56) jókedv (48) este (45) húdeutálomamikor (43) nesze (39) felvetéseim (31) vicc (31) tanulnok (29) fiúk (28) hétvége (27) menőség (27) tanulnikellene (27) munka (24) nem jó (23) boldogság (21) én (21) ajánlás (19) bp (19) szeretném (16) miskolc (15) itthon (14) utazas (14) fura (13) hajnal (13) szinház (13) koli (11) szerintem (11) ünnep (11) zh (10) alvás (8) film (8) tetszik (8) vizsga (8) aludnikellene (7) betegen (7) emlékek (7) fáradt (7) kaja (7) portugál (7) töpreng (7) álmos (7) muzsika (6) hostel (5) könyvtárban (5) most (5) semleges (5) story (5) tél (5) barcelona (4) caye (4) dokk (4) egyszervoltholnemvolt (4) jóság (4) madrid (4) reggel (4) santiago (4) születésnap (4) SH (3) bme (3) cordoba (3) cseresznyeu. (3) indymedia (3) kép (3) kételyek (3) off (3) sikerélmények (3) suli (3) zene (3) álmosság (3) álom (3) éldegélek (3) írok (3) BN (2) aj (2) ajánlommagam (2) cajga (2) csak mondom (2) család (2) diploma (2) duna (2) hik (2) ideges vagyok (2) keserédes (2) kocka (2) koligt (2) kórház (2) könyv (2) lelkes (2) mentorhalo (2) merténkirályvagyok (2) neszenekeddemokrácia (2) nyár (2) olvasni (2) plágium (2) szakdolgozat (2) szomorú (2) utálom (2) várom (2) éjjel (2) bbgaleria (1) bullshit (1) elvagyok (1) felnövök? (1) fony (1) fáj (1) galamb (1) granada (1) gólyavagyokén (1) háziállatok (1) hőség (1) időjárás (1) internet (1) kaktusz (1) kávé (1) köszönöm (1) lakni (1) légyszi (1) masszázs (1) mesehabbal (1) mulatás (1) mélabús (1) művészet (1) nanemár (1) negro (1) paff (1) pihenés (1) politika (1) pénz (1) toledo (1) tv (1) zongora (1) államvizsga (1) ősz (1)

2009. június 7., vasárnap

érvénytelen_politikai bullshit

az előbb csörgött a vezetékes telefon
fevettem
egy férfi hang kezdte el nekem mondani, hogy hello itt a választás, a változás ideje és hogy húzzak el nagyon gyorsan szavazni xre meg yra és persze, hogy dejó az y pártja meg az x pártja
baszki
k.rva ijesztő volt
főleg hogy azt hittem hogy anyukám hív, hogy mikor megyek haza stbstb
értitek ezt? de olyanokat mondott, hogy leszámolunk a nemxyoldaliakkal meg mit tudom én. megtorlás, ilyenek
ok, kampány volt, akkor szoktak ilyeneket tolni, na de hogy vasárnap, a szavazás napján fél10 után nem sokkal..
nonsense
érvényelen
szavakat sem találok rá
lehet, hogyha elmegyek szavazni, akkor teszek egy bejelentést, vagy nem tudom, hogy ez hogy működik

és nem, ezt nem azért mert hetton után szabadon "mocsok kommunista" vagyok, hanem mert b.meg...értitek

és most mi lesz? majd ha jövőre teszem azt a választásokon valamelyik jobboldali bohóc nyer akkor majd nemnarancssárgazászlót tűzetnek a nemxyoldali szimpatizánsokkal és felrobbantják a házukat?

kurvaélet

na nesze, mehetek gazdadágpolitikát tanulni

aj, utálom, hogy most is ennyit káromkodtam, de ezt máshogy nem lehet
f*szom (nincs)

5 megjegyzés:

Hetton írta...

na most mindenki aktívan politizáló és szélsőséges nézeteket valló embernek hisz engem.
köszi Áhni! :D

én írta...

aj, ne hisztizzél nekem
csak a kifejezést plagizáltam tőled..
de ha zavar kiszedlek :)
egy szavadba kerül

Hetton írta...

nem szükséges :)

én írta...

nem is tudom hova legyek a nagylelkűségedtől

Hetton írta...

csak mindig legyél magadnál ;)