Címkék

ez van (130) vasarnap (105) szombat (97) meglepőés/vagymulatságos (89) hetfo (85) kedd (85) pentek (76) szerda (75) ennyi (67) szeretem (67) csutortok (66) egyetem (56) jókedv (48) este (45) húdeutálomamikor (43) nesze (39) felvetéseim (31) vicc (31) tanulnok (29) fiúk (28) hétvége (27) menőség (27) tanulnikellene (27) munka (24) nem jó (23) boldogság (21) én (21) ajánlás (19) bp (19) szeretném (16) miskolc (15) itthon (14) utazas (14) fura (13) hajnal (13) szinház (13) koli (11) szerintem (11) ünnep (11) zh (10) alvás (8) film (8) tetszik (8) vizsga (8) aludnikellene (7) betegen (7) emlékek (7) fáradt (7) kaja (7) portugál (7) töpreng (7) álmos (7) muzsika (6) hostel (5) könyvtárban (5) most (5) semleges (5) story (5) tél (5) barcelona (4) caye (4) dokk (4) egyszervoltholnemvolt (4) jóság (4) madrid (4) reggel (4) santiago (4) születésnap (4) SH (3) bme (3) cordoba (3) cseresznyeu. (3) indymedia (3) kép (3) kételyek (3) off (3) sikerélmények (3) suli (3) zene (3) álmosság (3) álom (3) éldegélek (3) írok (3) BN (2) aj (2) ajánlommagam (2) cajga (2) csak mondom (2) család (2) diploma (2) duna (2) hik (2) ideges vagyok (2) keserédes (2) kocka (2) koligt (2) kórház (2) könyv (2) lelkes (2) mentorhalo (2) merténkirályvagyok (2) neszenekeddemokrácia (2) nyár (2) olvasni (2) plágium (2) szakdolgozat (2) szomorú (2) utálom (2) várom (2) éjjel (2) bbgaleria (1) bullshit (1) elvagyok (1) felnövök? (1) fony (1) fáj (1) galamb (1) granada (1) gólyavagyokén (1) háziállatok (1) hőség (1) időjárás (1) internet (1) kaktusz (1) kávé (1) köszönöm (1) lakni (1) légyszi (1) masszázs (1) mesehabbal (1) mulatás (1) mélabús (1) művészet (1) nanemár (1) negro (1) paff (1) pihenés (1) politika (1) pénz (1) toledo (1) tv (1) zongora (1) államvizsga (1) ősz (1)

2009. június 17., szerda

így mulat a nép, avagy így mulattam én

ma olyan fél4-háromnegyed4 körül hazaértem
egyedül (igen öcsi, don't worry be happy)
tudni kell velem, hogy a beépített gps-em néha más lakásokba, ágyakba szállít bizonyos, kellő mennyiségű alkohol elfogyasztása után
de nem így történt ez a múlt éjjel
ugye a sörömtől, az üvegétől fájó búcsút véve elindultam, bele a szürkületbe, abból az éjszakába
első körben találkoztam egy zsófival, aztán lakótárssal meg egy mentoros lánnyal (aki mesélt és nagyon nem happy sztorit, life is hard)
jó volt így vegyíteni az embereket
aztán megjöttem a fiúk meg még pár lány
iddogáltunk, jó kedvűek voltunk (én kifejezetten és nagyon)
a lakótársnak ma van a szülcsinapcsija szal kb 5 percenként felköszöntöttem, főleg éjfél után

meg ölelgettük egymástm hogy ó mi lesz velünk 2 hónapig (nem fogjuk látni egymást konkrétan, mert mindketten nagyon okos lányok vagyunk: én ugye megyek spanyolországba nyári egyetemre, júliusban, ő pedig meg gyakorlatra, emberekkel játszani doktorosdit ausztriába augusztusban)
nagyon jó volt
az egóm is fürdött a jóban
bár eleinte megijedtem h valami nem stimmel, de aztán a negatív gondolatok elszálltak, jöttek a okosságok, a bókok, a jajdeszépvagy és a többi
pont annyira, amennyire jól esett
egy kis elősztori: a múlt héten a nagy hajrában csupán 3szor voltam a gödörben, az egyik ilyen estén egy fiú mondhatni kinézett magának én meg "irulpirulmária" formámat hozta visszamosolyogtam egy picit, rá 2 percre amire elindultam befelé a szembejött egy másik srác, aki sztem sötétebb, mint az apukám és úgy rám mosolygott, hogyha az nem veszem észre az minden bizonnyal azért van mert vak vagyok (tegyük hozzá, hogy aznap este nagyon jól néztem ki, mondhatni kifogástalanul, még a tükörrel is majdnem összekacsintottam)
és a legviccesebb, hogy rá 10 percre észrevettem, h a 2 fiú ismeri egymást, meg jókedvűen beszélgetnek, miközben az irányomba néznek

szóval tegnap este már alig voltak a gödörben, amikor a sokadik hosszúlépésem után elindultam h szerezzek egy újat, mert a jagerm.-tól porzott a tüdőm
szal megyek a pulthoz és ott van a széphajú néger úriember(á), mosolyog, kezetnyújt, majd elkezdünk csacsorászni
...
aztán kitaláltuk, h nekem még táncolnom kell (igen, központi figura voltam a buliban) szal elindultunk a corvintetőre, merth irie maffia soundsystem... aztán hátha tudjuk(tudom) majd rá rázni
közben megjött a másik szépfiú (m.), á. bemutatott minket egymásnak

szal átvonultunk a corvintetőre (szokásos felállás: 4fiú meg én)
az egyik fiúval összebarátkoztam (j.), elég rendesen, közben örültem, mert a többi fiú is elvolt, hálistennek á. jól beszél magyarul is (1,5év itt lét után!)
szóval akivel összebarátkoztam, j. nagyon jó fej, azon túl h minden poénomon röhög, de szétesős mértékben, neki is jutott amikor a humor osztották, szal elég szörnyűek voltunk együtt
a corvintetőn valahogy elhagytuk a többieket és ketten táncoltunk sokat, nagyon sokat, bár a zene nem volt kifogástalan
a dj-k nem igazán vették észre, hogy van egy kritikus tömeg, akit szórakoztatni kellene
ők eljátszadoztak, mint a gyerekek, mi meg ordítottunk már és toporzékoltunk, hogy baszki, ne már
j. mondta, h á. összeszedett valami amcsi kiscsajt, mondom neszeneked, jó szórakozást vele
aztán megint összekeveredtünk a többiekkel, á. ölelgetett, meg h táncoljunk, a többiek mentek volna, nekem sokára jött még az éjszakaim, mondta j. ha nem akarok maradni, megvárja velem
kifelé menet kérdezte, h miért nem maradtam á.val, nem tetszik? mondom pont te mondtad, h összejött valakivel, jajnem, meg mittomén, menj vissza hozzá, ha akarsz, blablabla, mondom nem
ma este nem
I'm a good girl, ezt mondtam á.nak is, aki csak mosolygott ezen
de tényleg
megkaptam minden önigazolást, amire szükségem volt
barátkoztam, barátokat szereztem, meg rajongókat, meg táncoltam
és este hazaértem, és a frissen vásárolt hófehér bugyimban félmeztelenül aludtam
tökéletes este mondhatni
leszámítva, h már álmomban másnapos voltam és fájt a fejem, nagyon
és még mindig az vagyok és a fejem is fáj

Nincsenek megjegyzések: